Dankbaar en trots!

Delicia wint 2 Industributie trofeeën Beste Private Label leverancier
van Nederland en in categorie kruidenierswaren

Delicia is bekroond met de Industributie trofee 2018 voor beste Private Label leverancier van Nederland en binnen de categorie kruidenierswaren. De Tilburgse producent van chocolade broodbeleg, versieringen en snacks ontving beide erkenningen na het Industributie onderzoek dat Foodmagazine jaarlijks uitzet onder fabrikanten en retailers. Dit onderzoek verwierf de afgelopen dertig jaar veel aanzien en geldt als de graadmeter van de relatie tussen handel en industrie. 
 
Op 9 januari werden tijdens de 30e editie van het landelijke Industributie diner in Rotterdam de toonaangevende Industributie trofeeën uitgereikt. Naast Plus, Lidl en Coca-Cola kwam Delicia als grote winnaar uit de bus. 

“Wij zijn dankbaar en trots! Dit is mensenwerk, neergezet door onze medewerkers en samenwerkingspartners.”
Joost van Berkel, verkoopdirecteur Delicia 

Beste Private Label leverancier van Nederland 2018

Met het winnen van de trofee mag Delicia zich de beste Private Label leverancier van Nederland noemen. Ook won Delicia de sector gerelateerde trofee voor beste Private Label leverancier binnen de categorie kruidenierswaren. De unanieme erkenning voor de manier waarop Delicia concepten en producten levert die de klant onder haar eigen merknaam voert, is een grote beloning voor het Brabantse bedrijf. 
 
Joost van Berkel, verkoopdirecteur bij Delicia: “Met het winnen van de twee Industributie trofeeën hebben we een heel bijzondere prestatie neergezet als bedrijf. We doen het goed als Private Label leverancier, mogen ons de beste van Nederland noemen en in de categorie kruidenierswaren. Dat is gewoon te gek. Deze officiële erkenning voor Delicia motiveert enorm en stimuleert het hele bedrijf om de positieve koers voor te zetten. Wij zijn trots en dankbaar tegelijk: dit is mensenwerk, neergezet door onze medewerkers en samenwerkingspartners.” 

Supermarkten en toeleveranciers beoordelen elkaar

Het jaarlijkse Industributie onderzoek wordt sinds 1988 uitgevoerd en is daarmee de oudste graadmeter van de relatie tussen handel en industrie in Nederland. Binnen dit toonaangevende onderzoek leggen supermarkten en hun toeleveranciers elkaar langs de meetlat. Ze beoordelen elkaar op hun kennis van de markt en op operationele processen zoals planning en logistiek. Doel van het onderzoek is de onderlinge samenwerking tussen handel en industrie verder te versterken.